Autoit Soru-Cevap Bölümü

Ufak bir yerde takıldınızmı ? buyrun sorun cevaplayalım :P Diğer topiclerden farklı sorular soran arkadaşlar oldu, o yuzden bunu açmaya karar verdim. Herhangi bir sorunuz varsa diğer topicler kullanılmasın, burdan sorabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Yalnız bir kaç şartım var :P

- Aşırı yüklenme olmasın lütfen :P, yani aynı post içinde şu nasıl yapılıyor, bu nasıl yapılıyor ve birde bu var o nasıl yapılıyor. şeklinde sormayın tek tek sorarsanız daha rahat yardımcı olurum.

- Bu bölümü ufak tefek sorular için kullanın. Orn olarak pencere boyutlarını nasıl değiştirebilirim, bir tuşu nasıl iptal edebilirim veya listviewdeki seçili satırı nasıl bulabilirim, internet explorerda bir nesneye nasıl yazı yazdırabilirim, buraya uygun sorulardır. Nasıl koxp yazabilirim ? nasıl bir hesap makinesi yazabilirim, nasıl bir trainer yazabilirim buraya uygun bir soru değildir. Bu tip soruları cevaplamıcam. Ama aynı soru trainer yazmanın mantığı nedir şeklinde sorulursa bunu cevaplarım, veya güzel bi soru gelirse o konuda bir makale hazırlarım.

- Eger sizden once 4-5 den fazla soru varsa lütfen ekleme yapmayın bana biraz zaman verin, her zaman bakamıyorum boş zamanımda anca girebiliyorum.

- Son olarakda kesinlikle bana hazır script gönderirmisin, bana şunu yazarmısın şeklinde sorular göndermeyin :(

- He birde :P adsız olarak gönderi yapanları sevmiyorum, bi arkadaşa bakıp çıkıcam gibi olmasın ltfn. :D Belirtmek istediğim birşey daha var azar azar öğrenebileceğiniz şekilde ip ucu veririm ona göre, he baktık olmuyor dahada detaya ineriz :P

hepsi bu kadar :)

232 yorum:

1 – 200 / 232   Yeni›   En yeni»
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

Öncelikle hatırladığım kadarıyla TrayMenuMode->TrayOnEventMode, daha sonra TrayCreateMenu->TrayCreateMenuItem ve TraySetOnEvent(item,"fonksiyon")

çözemezsen örneğini veririm.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

merhabalar , Adım ahmet üye olmak zor gelior ondan adsız olark gözüküor :p Benim bir kac sorum var. Öncelikle projemi yaptım herşey hazır bi kac eksik var gibi . Mesela diğer HF koxp daki gibi her zaman üstte nasıl yapabilrm çözemedim onu GUI de o seceneği bulamadım sanırım bi kod var .

Diğer sorularım ise sw hack ve wall hack value leridir . Sw hack ı azcıkın çözdüm gibi sw varken 1 yokken 0 değerlerini alıor . ama wall hack e gercekten bir mantık yürütemedim . Birde PAket alım yollama gibi olaylar duydum bunlardanda bahsetmenizi rica ediorum. ( Oto loot gibi olaylar sanırım ) .

Şimdiden cok teşekürler .

Adsız dedi ki...

Arkadaslar her zaman üstte seceneiğini buldum

While döngüsü içerisine eklioruz

WinSetOnTop("Untitled -", "", 1)


gibi .

Bide diğer sorularıma cevap gelse :) mrk etmeyin bulursam paylascam .
(Yukardaki post u atan benim)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Wallhackde aynı şekilde memory de yer alan bir değerdir. 1 = normal oyuncu 0 = GM 255 = Banlı oyuncu 2 = Muteli oyuncu seklinde değer alır. bunu 0 yaparsan client seni gm zanneder :) wallhack i bulmak zordur diğerlerine nazaran çünkü birçok 1 değeri var malesef :) bunun için karakter pointerinden yola çıkarak +2 +2 atlayarak 1 çıkan değerleri 0 yapıp deneme yanılmayla bulman lazım. max 1000 denemede bulursun. ayrıca bir ipucu daha veriyim, bu şekilde çıkan değerlere bakarak mantıken ne olduğunu anlarsın ve kullanabilirsin. misal 2 2 giderken 420 değeri alırsın bide bakarsınki karakterin defansı 420 :) anlatmak istediğim bu. karakter pointerinde karakter ile ilgili herşey yer alır. birkaç şey dışında.

Ayrıca win set on top u loopda vermenize gerek yok, 1 kere yapılması yeterlidir. sorular yığılmasın dedik ama yığılmış xD

son olarak TrayMenuMode ve TrayOnEventMode OPT fonksiyonunun içinde yer alır, ah ah yardım dosyasını bi kullansak :D

Adsız dedi ki...

mrb ahmet kayıt olmak yerine aşşağıdan adınıda yazsan yeterliydi en azından tanırdık :P

wallhack i az biraz anlattım, swift için ise 0 ve 1 değeri varmıdır bilmiyorum ama karakterin hızından yola çıkarsan daha garanti sonuç alırsın. şuanda unuttum ama karakter normal hızdayken 12670 mi öyle birşey oluyordu, swift varken iste 13250 gibi birşey, tam olarak hatırlamıyorum ama kolayca bulabilirsin swift i olan bir rogue ile gir, ilk olarak unknown value olarak arat, daha sonra sw bas, increased, sw sil decreased, bas increased, sil decreased, bu şekilde arata arata tek değere kadar in bulucaksın :) ama 12625 13250 gibi bişeydi veya buna yakın. hızı ayarlamak için yapacagın şeyde çok basit 2 button koydun diyelim normal ve swift, swifte basınca o adrese 13250 yazdırırsın swift olur. normaldede normal hız neyse onu yazdırırsın. bu kadar. :)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhaba 313 :)

Wall hack bulmakta cok zorlanacagımız kesindir 1 e arattıkmı en azından 500 bin tane cıkar değer :) Sw hack değeri için tesekür ederim bu yöntemi düşnmemiştim 1-0 olarak düşünmüştüm . Bu arada o loop içindeki fonksyonu yukarda yaptıgımda olmadı o yüzden while içine koydum.

Ve birde birde birde , oyundaki değerleri buldum temel adres vs. oldu gibi ama pointerlar bi acayip hp mp aynı pointerları kullanıor offsetleri ise farklı ama script e döktüğümde calısmadı . Dogru bulduguma eminim. Ama ne olur ne olmaz suanki versionun pointer ve offset leri paylassan iyi olurdu .


Birde En Önemli konumuz keybuffer olayı alt tab modu biraz acıklasan iyi olurdu .

Birde :p ( Toplu sorım daha rahat olur sizin içinde benm içimde aklıma takılanlar bunlar ) HoyKetSet fonksyonu sadece window üzerinde calısıor yani KO acıkken olmuor pencereme tıklıcamda tıklıcamda uzun iş . Ayrı bir fonksyon varmıdır ?
Writer Ny Ahmet :p

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

diceksinki $value = "200" gibi tırnak içinde yazman lazım unutma .

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Hayır değeri değiştirmeyi sormussun onu anlattım .
Dioruzya hani $value < $input1 die işte o tanımlı $value i istediğimiz değeri verioruz .

yani

dim $sayi = 3

func degis()
$sayi = 5
endfunc

gibi gibi Autoitscript de tırnak nerelerde kullanılıor tam bilmiom ikisinide dene :D

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

RoutéBlazin Kardeş suanki patch ın pointer ve offseti bulduysan paylasabilirmsin acaba

Teşekürler

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

KnightOnline için hızlı giriş sistemi hazırladım. Fakat KO ekranı kapansa dahi script çalışıyor. KO ekranı kapandığında nasıl scripti durdurabilirim? Ve her ihtimale karşı esc ye basınca scriptin durmasını istiyorum. Yardımcı olurmusunuz?

Adsız dedi ki...

Merhaba,öncelikle bu harika site için teşekkür ederim.Benim sorunum autoit bu koda bile hatalı diyor kullandığım sürüm v.3.3.0.0 NomadMemory.au3'de indirdim ama sorun yine aynı.Aşağıda verdiğim koda bile hatalı diyor ve çalıştırmıyor.

Global $pid = ProcessExists("KnightOnline.exe")
Global $mem = _MemoryOpen($pid)

Adsız dedi ki...

WinWait("Knight OnLine Client", "")
WinWaitActive("Knight OnLine Client", "")
-----------------------------------
dim $basla = 0

Hotkeyset("z"),"baslat")
Hotkeyset("{enter}","durdur")

func baslat()
$basla = 1
endfunc

func durdur()
$basla = 0
endfunc
----------------------------------

Bu iki kod işine yarayabilir.

Adsız dedi ki...

Adlı arkadsımın yazdıgı sadece KO ekranında yapmasıdır . Ko ekranı kapandıgında demişsin KO kapandıgındamı yoksa Ekran değiştirince fln mı tam bilemedim .
KO kapanınca diorsan winclose kullancanksın sanırım . Adlı arkasamızın verdiği kod calısmaktadır . Murat kardesim NomadMemory.au3 dosyasını include klasörüne attınmı ? Ve Aldıgın hatanın tamamını yazarmısın ?

Adsız dedi ki...

İnclude içine atmamışım :) Saolasın atınca o bahsettiğim kodlar çalıştı.Ama diğer kodlarda yine aynı hatayı verdi.

Bu blogdan bulduğum bu kodları kullandım;

Global $pid = ProcessExists("KnightOnline.exe")
Global $mem = _MemoryOpen($pid); Bunlar üstte Global olarak

;Burdn sonraki Func yapcan
$Pointer = Dec("00A0465C")
$Offset = Dec("00000350")
$Temel = _MemoryRead($Pointer, $mem)
$Adres = ($Temel+$Offset)
$Value = _MemoryRead($Adres, $mem)

$sendpothp = $GUICtrlRead($combo1)
; Göndereceğimiz tus combo1 deki
; Value zten hp değerimiz

if $Value < GUICtrlRead($input1) then

send($sendpothp)
endif

Burdan sonrası hata verdi;

Global $pid = ProcessExists("oyunismin.exe")
Global $mem = _MemoryOpen($pid); Bunlar üstte Global olarak

Ben knight için oto pot vs. yapmayı düşünüyorum biraz araştırdım memory konusundaki anlatımı uyguladım ama pek bir sonuç elde edemedim.Sonra bu hazır kodu buldum ama hata verdi.

Pointer:05AD59F8 Ofset:00000594 HP POT

Pointer:05AD59F8 Ofset:0000093c Mana Pot

Bana bu point ve ofsetler için menüden kendim seçebileceğim oto pot macrosu lazım.Elinde olan verirse ya da hazırlayabilirseniz çok memnun olurum.

Pek de birşey anlamadım ama öğrenmeye niyetliyim çok da zor gözükmüyor aslında yardımcı olursanız sevinirim :)

Adsız dedi ki...

Murat kardes .


sanırım fonksyonu yanlıs yaptın . Orda kullandıgın func sekilde olcak .

func AutoHP()
yukardaki kodlar
endfunc

yukarda while döngüsü içine atacaksın

while 1
AutoHO()
wend .

Suan öle kullanıorum bir sorun cıkmadı .

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Benim istediğim kod değil sanırım bu :) Bakın
run("KnightOnLine.exe USA_KnightOnline")
WinWait("Knight OnLine Client","")
WinWaitActive("Knight OnLine Client","")

ile KO yu çalıştırıyorum. Buraya kadar sorun yok. Ama bundan sonra KO yu simge durumuna küçültsem de, kapatsam da script çalışmaya devam ediyor.

Adsız dedi ki...

Hotkeyset("{esc}","durdur")

func durdur()
Exit
EndFunc

Bu şekilde escye bastığımızda scripti durdurduk ;) Yardımlarınız için teşekkür ederim.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Benim birkaç sorum olacak,sanırım arkadaşın verdiği pointer hatalı,çünkü denedim olmuyor.Offseti buldum ama pointeri bulamadım,benim bulduğumda yanlış çıkıyor birisi ilgilenirse sevinirim.Birde bana atak ve defansın pointer ve offseti lazım offsetini bulurum ama malum pointerini bulamıyorum :) bi el atarsanız çek sevinirim.

Son olarak autoitde zamanlama nasıl oluyor bunu da söylerseniz sevinirim çünkü çok hızlı yolluyor,mesela saniyede 1 kere z1 yollasa süper olcak ama saniyede 5-10 defa z1 yolluyor :D

Son olarak site adminine bir sorum olacak,alt tab mod ve direk paket yollamayı ne zaman açıklayacaksınız?

Adsız dedi ki...

Unuttum çok özür dilerim :) Her zaman üstte seçeneği nasıl ekleyebiliriz?

Adsız dedi ki...

@Erol

Ben sadece KO penceresi kullanılırken calıssın diorsan yani oyundasın oynuorsun o zamn calıssın msn e gectiğimde calısmasın diorsan ben sunu kullanıyorum

If WinActive("Knight OnLine Client") Then
komut
endif

gibi .


@Snowman
Zaman olayını Autoitscript in sayfasında vardı KOTimer die bişey tam hatırlamıorum . Zaman konusunda Sleep kullanabilrsin ama cok zahmetli oluor . Biliorsunki sleep BÜTÜN programı uyutuyor . Ona göre bişey ayarla artık

Her Zaman üstte seneceği için ise ;

WinSetOnTop("FORM1 İn PENCERE İSMİ" , "" , 1)

bunu while içine ekle.


Başka sorunuz :)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Cevaplıyorum :)

İlk önce bu kod ile istediğin pencereyi transparent yapabilrsin.

Opt("WinTitleMatchMode", 2)
WinSetTrans("Adsız - Not Defteri", "", 170) ;


Gibi :) Ben kullanmıoyorum bunu iyi olmaz gibi ya . Ama tercih meselesi :)

Adsız dedi ki...

Öncelikle yardımların için teşekkürler.Burdan aldığım kod ile birşeyler yapmaya çalışıyorum bende :)Gene takıldığım bir yer oldu.Kullandığım kodun küçük bir kısmı bu,oto atak sorunsuz çalışıyor (süre sorunu hariç :) ) ama oto potta sorun çıktı.

Birincisi,daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi potun pointerini bulamamam.

İkincisi de bu kodda bir hata var sanırım,point ve offsetteki bilgilere göre oto pot basması gerekirken oto potu başlattığım an durmadan 3e basıyor :)Menüden belirlediğim tuşa da basmıyor,3e basıyor.Bu kodda nerede hata var onu öğrenmek istiyorum $HPInput boşluğa yazdığım yazı $Combo2'de menüm.Benim istediğim $Value yani çarın canı $HPInput'a yazdığım değerden küçük olunca $Combo2'de ki menüden seçtiğim rakam yollanacak ve pot basacak ama nedense oto potu çalıştırır çalıştırmaz durmadan 3'e basıyor :) Bu koddaki hatayı düzeltirseniz veya point ve offsete göre çalışan bir kod verirseniz memnun olurum :)

If $basla = 1 Then
$Pointer = Dec("02289B88")
$Offset = Dec("00000549")
$Temel = _MemoryRead($Pointer, $mem)
$Adres = ($Temel+$Offset)
$Value = _MemoryRead($Adres, $mem)
$GUICtrlRead = ($HPInput)
$sendpothp = ($combo2)
; Göndereceğimiz tus combo1 deki
; Value zten hp değerimiz
if $Value < $GUICtrlRead then
send($sendpothp)
Endif
Endif

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Saolasın kardeş sorunum düzeldi artık durmadan 3'e basmıyor.Zaten senin ve diğer arkadaşların verdiği kodlarla yapmaya çalışıyorum.Tamamlandığında çok güzel olacağından eminim.Şimdi geriye bir tek potun pointini bulmaya geldi :)Onu bulduğum an çalışıp çalışmadığına bakabilecem. Ben bi koxp forumunda koxp yapanlara sorayım bakalım cevap verecekler mi,baya koxp yapan var.

Adsız dedi ki...

Şey ben biraz daha amatör çıktım sanırım :D Oto atak kısmını bile yapamadım + sitedeki örnek dosyayı derlediğimde hata veriyor :S Bende ufak bişiler hazırladım oto atak için ancak windowsta tuşlara basılıyor gibi görünüyor ancak oyunda herhangi bir etki yok :S

Func baslat()
$durdur = 1
while $durdur = 1
Send("z");
Sleep("100");
Send("1");
Sleep("1000");
Send("z");
Sleep("100");
Send("2");
Sleep("1000");
Send("z");
Sleep("100");
Send("3");
Sleep("1000");
WEnd
EndFunc

func durdur()
$durdur=0
while $durdur=0
sleep(1000)
WEnd
exit
EndFunc

HotKeySet("{PGUP}", "baslat")
HotKeySet("{PGDN}", "durdur")

durdur()

Adsız dedi ki...

$GUICtrlRead = ($HPInput)

Hata bunda

$hpbar = $GUICtrlRead($HPInput)

olucak GUICtrlRead demektir ki Formda $HPInput olarak tanımlanan nesneyi oku.Geri yerler dogru gibi

Adsız dedi ki...

@Erol bi ara benmde basıma gelmişti o. Baska pc de calısır ama :) Bi tür güvenlik bırakmıslardır .

@RoutéBlazin

Slide bar ile inanırmısın 1 kez bile örnek yapmadım :(

Ayrıca msn adresim th3_R3d_D3wil hotmail . Lütfen gel dupe yapalım şudur budur için gelmeyin . Sadece kafanıza takılan soruları cevaplarım . Fakat müsait olursam :p ilk önce sorun müsaitmisiniz die .

Adsız dedi ki...

@ahmet

Nasıl yani? :S http://autoitscript.blogspot.com/2008/01/z1-macro-heal-oyuna-bot-yapmak-bir-nevi.html buradaki scriptte de send fonksiyonu kullanılmış ancak o da derlenmiyor, çalışıp çalışmadığından emin olamıyorum. Ayrıca bu oto atak kısmını yazan arkadaş paylaşabilirmi?

Adsız dedi ki...

bnm koxp umda söle yaptım

If GUICtrlRead($Checkbox9) = $GUI_CHECKED Then ;burada eğer checkbox1 seçiliyse dedik.
Send("z")
Send("1")
EndIf

gibi düzgün calısıor
Eğer sende oyuna tusu gondermıorsa Client de bişeylik vardır . Not Defterine gönderiorsa sorun yok :D

Adsız dedi ki...

Hımm çalışıyormuş ancak atadığım tuşların oyunda bir karşılığı olduğu için oyunda basınca çalışmıyor. Windowsta çalıştırıp oyunu açınca çalışıyor :D Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

@EROL

HotKeySet fonksyonu KO da calısmıor bu yüzden , Formunuzu her zamn üstte yapın sağ alta indirin hotkeyset yapacağınız zamn forma bi kere tıkla sonra oyuna dönder. Ben onu sevmedim ama klavye zor oluor mause daha kolay. Checkbox lar ile daha hızlı yapılıyor :)

Yalnız sürekli bu sayfaya bakamıyorum gecikebilrim sorry fln :) Site 313 ün ama bnm miş gibi davranıom nedense:D

Adsız dedi ki...

If GuiCtrlread($Checkbox1) = $GUI_CHECKED Then
WinSetOnTop("KoBot" , "" , 1)
Endif

Çok mu fazla soru sordum bilmiyorum ama bu koddaki hata ne acaba? Böyle yapıyorum checkbowu işaretleyince her zaman üstte yapmıyor.

Bunda olmaması lazımdı,sanırım bu kadarcık anlatımla bu koddaki hatayı çözmek imkansız ama aklıma da başka birşey anlatmak gelmiyor, $Checkbox1'i çalışır hale getirdim bu kodu da yapıştırdım ama sonuç 0 :S

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

İlgilendiğin için saolasın dostum sorun burdaymış;
WinWait("Knight OnLine Client","")
WinWaitActive("Knight OnLine Client","")
Burdan sonra yaptığım için çalışmıyormuş :P

Adsız dedi ki...

Arıyorum ama bir türlü bulamadım şunların pointerlerini bulursanız lütfen paylaşın.

-Can
-Mana
-Atak
-Defans

Adsız dedi ki...

@Snowmann

Dostum sende oto atak kodlarını paylaşırsan sevinirim. Benimkiler tam istediğim gibi seri çalışmıyor :S :@

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaslar :) Günaydın Yeni bir günde Auto İt Sctipt konulu programımızda tekrar birlikteyiz :D uheuehe :D
@Snowman
Bu gün bakıcam o pointer lara . ama atak defans pointer ını neden istedin onu çözemedim fake se sorun yok :D

@Erol
Oto atakda bişey yokki , cheksbox ekle üsstte bak bi kod var onun aynısını yaz o calısıyor .ben kullanıorum onu .

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

üsstte 2. yorumda
313 dedi ki...

Öncelikle hatırladığım kadarıyla TrayMenuMode->TrayOnEventMode, daha sonra TrayCreateMenu->TrayCreateMenuItem ve TraySetOnEvent(item,"fonksiyon")

fonksyon yerine daha önceden func olarak yaptıgın her zamn üstte senecğini ekliceksin ?

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

"item" :D yazı yani

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

Merhaba arkadaşlar, yukardan aşşağıya şöyle bir baktımda konu baya bi uzamış ilginiz için tşk. ancak chatimsi msjlardan kaçınırsanız herkezin aradığı mesaja ulaşması daha kolay olur kanımca :) aşşağı kadar inerek sor yazan arkadaşlara yardımcı olmaya calışıcam. herkeze tek tek yazmakdansa tek bir postta gonderiyorum.

öncelikle "EROL" bloga hoşgeldin.
istediğin şeyi bir çok şekilde yapabilirsin bunun 2 örneğini veriyim sana. 1. si pencere kontrolü yaparsın. While döngüsünün içinde if winexists("Knight OnLine Client") then sleep(10) else Exit yaparsın istediğin olur. 2. yol ise process kontrolü yaparsın oda if ProcessExists("KnightOnLine.exe") şeklinde.
Esc içinse hotkey atayabilirsin daha garanti olmasını istiyorsan if _isPressed("ESC nin key kodu") then exit şeklinde yaparsın. ispressed fonksiyonun includesini vermeyi unutma. bu konuda detay için yardım dosyasına bakıver yazı uzamasın :)

Mrb "MURAT" ilgin için ben tşk ederim. v3.3 ü bilmiyorum çünkü ben hala 2.4.9 dayım :) yarım kalan scriptlerimi daha kolay tamamlamak için şuan surum yukseltmiyorum. ama sorunun basitce include vermemenden dolayı olabilir. nomadmemory.au3 ü ya scriptin yanına yada autoit klasorunde include dizinine at. scriptinin en üstünede #include "nomadmemory.au3" ekle bakalım düzelicekmi. olmazsa hatayı buraya kopyala birde oyle bakalım. 2. postunda Global olarak nedir onu anlamadım, eğer scriptinde o şekildeyse onu sil ordan :P birde hata verdi yerine scite kullanıyorsan onun konsolundan hatayı kopyala buraya ekle oyle daha net yardımcı olabilirim.

"SNOWMAN" hg. zamanlama olayı konusunda en yakın zamanda bir makale ekliycem daha detaylıca anlatıcam. şuan paket olayı için biraz erken. alt tab modunu ise zamanlama gibi en yakın zamanda ekliycem, fakat ko da en son tam olarak çalışmıyordu. zaman oldukca onunla ugrasıyorum, ugraslarım sonuc vermezse oylece eklerim. :) en azından sendkey den daha guzel calısır.

"EROL" oyunda bir tür güvenlik vardır ondan basmıyordur büyük ihtimalle. ko kullanıyorsan farklı bir hata vardır. en son cünkü xtrap yoktu :)

"ROUTEBLAZIN" slidere min ve max şeklinde değer ataması yapabilirsin. ornek olarak GuiCtrlSetLimit(-1,0,250) şeklinde. while döngüsünün içinede WinSetTrans() eklersin ve transparan değerini sliderden okutursun. GuiCtrlRead($Slider) şeklinde.

Arkadaşlar kafam çok karıştı. biraz daha net sorular sorarsanız daha kolay olucak benim için :P ne istediğinizi tam olarak anlayamadım, çok karıştırmışsınız soruları.

Adsız dedi ki...

$AtakKey = GUICtrlRead($HPInput2)
If $atak = 1 Then
Send("z")
Send($AtakKey)
Endif

AtakKey boşluğa yazılan rakam,yani skill slotu.Butona tıklayınca atak başlatıyor.

Hazır bulmuşken bana can,mana,atak ve defansın pointeri lazım bulamadık burdaki arkadaşlarla bulup verebilir misin herşey hazır pointer yok :(

Adsız dedi ki...

Bulamadım,bulamadım :( bulan yok mu şu pointerleri ya :S koxp hazır pointer yok :P

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Pointer sabit =&HB6D39C
HP ofset=&H594
MP ofset=&H93C

Exbilgideki koxp yapımcısının birinden bu değeri aldım yerine koydum ama gene sonuç yok.

& yazan kısmı değiştirmeden koydum sonuç yok,& yazan yeri 0 yaptım öyle de denedim sonuç yok,offset değerini 00000H594 olarak denedim sonuç yok.Ben sonuç alamadım deneyipde olumlu sonuç alırsanız lütfen yazın.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Route sana yaptım bi transparent

Download Link: http://www.usaupload.net/d/geituo55ce6


bu şekilde olcak . Form ayarlarına bi kac şey eklenior onlarada dikkat et .

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Len Help dosyalarından oku bulursun :D:D

Adsız dedi ki...

Oldu valla oldu :D çok saolun.İlk koxpumu tamamlamak üzereyim yanlız bana atak ve defansın da pointeri lazım elinde olan varsa verebilir mi? Bir de koxp içinde ayrı bir menü açmak nasıl oluyor,tek sayfaya sığmadı da.

Adsız dedi ki...

Snowman Tab kompanenti var koda da bilmem kacıncı sayfada onun üstünde calıs .

Adsız dedi ki...

http://www.snoxd.net/forum/?showtopic=29233

Presiz giriş memory ile bir inceleseniz iyi olur arkadslar :)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

O presiz giriş butonun IPsini değiştirmekten başak birşey değil,server doluysa yine girmiyor.

Bana son olarak atak ve defansın pointeri ve ikinci bir menü açma lazım birinci sayfada yer kalmadı da :D onu da verirseniz ilk koxpum hazır olacak.Yardımlarınız için çok teşekkürler,bu site ve sizlerin sayesinde kendi koxpumu yaptım :)

Adsız dedi ki...

o kadar ip imkansız ya :) zten kendinde bulabilrsin o ip leri sitesinden vs. baglı oldugun ip lerede bakabilrsin ;)

Adsız dedi ki...

Bu Send çok saçma,çok atak-pot kaçırıyor.Bundan başka bir kod yok mu acaba?

Adsız dedi ki...

@Snowmann
Muhtemelen atakda sleep kullanıorsun ve aynı zamnda pot bas diorsun Yukarlarda yazmıstım Sleep demek BÜTÜN programı uyutmak demektir . Uyuken nası pot bassın ? o yüzden ya KOTimer.au3 u bulcaksın ve nasıl kullanıldıgını =)) şahden bilmiorum :D

Adsız dedi ki...

@RoutéBlazin
senden bişey isticem ya . Sw hack için bişey yaptımda pointer ı bulamadım . sana bilgileri verim .


Normal - 16256
Swift - 16320
Light Feet - 16384


bunlar oyundaki playerin hızları . offset ı ve pointeri lazım .

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bnde böle yazıor

Change of 0072c4c4 - 00 00 - add [eax],al


değer yok işte ? offset i yok :D sonra temeladreside 00000001 bunun :D sıkıosa pointer ını bul kac tane öel adres var:D
Ama birz adastırdım oyunda SABİT bir değer varmıs ona yazdırıormusuz . Vbasic de örnekleri inceledim öle ama bişey anlamadım :D

Adsız dedi ki...

Route sen eklesene beni th3_R3d_D3wil hotmail

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar swift işini çözdüm. Kullanmanız gerken pointer ve offset;

00B6D39C -> 39C

Normal koşma yaparken burdaki value;
1065353216

Swift ile koşma yaparken value;
1069547520

Oluyor.Deneyip sonuç yazarsanız sevinirim ;)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Evet memory write'da isteriz :D Bu arada hala bulamadım atak ve defans offsetini :(

Adsız dedi ki...

#include NomadMemory.au3>

Global $pid = ProcessExists("KnightOnLine.exe")
Global $mem = _MemoryOpen($pid)


$Pointer = Dec("00B6D39C")
$Offset = Dec("0000062C")
$Temel = _MemoryRead($Pointer, $mem)
$Adres = ($Temel+$Offset)

$Value = _MemoryWrite($Adres, $mem, "1069547520") ;1 kere veri yazildiktan sonra degismedigi icin while dongusune sokmuyorum.


Okçu charım olmadığı için light feet değerini öğrenemedim. Onu da siz bi zahmet öğrenip eklerseniz sevinirim. Pointerı CE ye girip light feet açarsanız value yerine görüntülenir.

Ayrıca attack ve defans değerlerinin adresini alıyorum ancak hiçbir pointer a rastlayamıyorum. 2şer kere denedim olmadı.

NOT:Nomadmemory i html tag olarak algıladı başında < var

Adsız dedi ki...

calısmıor . yanlıs sanırım .

Adsız dedi ki...

Cheat engine ile değiştirdiğimde calısıor . Fakat , MemoryWrite da sorun var sanırım .

Adsız dedi ki...

Include kismini düzelttin mi ahmet? Bende çalışan kodu gönderdim size :S

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Nasıl bulunduğunu da anlattım. Asas charı olan birisi buluversin onu da :S Ayrıca yazdığınız koxpları da incelemek isterim. Amerikayı 2. kere keşvetmeye gerek yok :)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Benim de asas ım yok 3. kere yazıyorum. Bilsem bende paylaşırım, sw yi paylaştım light feet i niye vermiyeyim?

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Bu da lf;1073741824

Adsız dedi ki...

Lght feel değerini en gec sabah veririm arkadaslar .

Adsız dedi ki...

Snowman vermiş zten :)

Adsız dedi ki...

OtoHeal OtoAtak ve Swift konuları blogda tartışılıp çözüldü peki oto kutu wallhack konularını nasıl çözebiliriz? En başta oto kutunun mantığını anlamadım ben. Böyle bir işlemin gerçekleşebilmesi için önce gelen serverdan gelen verilerin toplanması, bu gelen ŞİFRELİ verilerin kırılması, ardından değiştirilerek tekrar şifrelenip geri gönderilmesi :S

Bu işlemi zaten yapabilen kişi servera 12345 ID li yaratığa 1.000.000 damage vuruldu şeklinde bir veri de gönderebilir. Dolayısıyla çevresindeki tüm yaratıkları tek bir kod parçasıyla öldürebilir.

Mantık hatam varsa belirtin arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

Hayır o öle değil . Bak kutunun geldiğini haber eden veriyi alıyoru program , sonra bizim kutuyu acıp içindekine tıkladıgımız veriyi biz ona gönderiorz öle . yani bir edit yok .

Adsız dedi ki...

Peki o aldığımız veri şifreli değil mi de? Hangi idli kutu olduğunu vs bizim servera belirtmemiz gerekmez mi? Oyunun login aşamasını sniffer ile takip ettim gelen ve gönderilen tüm veriler şifreli.

Adsız dedi ki...

Paket alım yollama var . 313 bilior onu sanırım cok uzun süre sonra nasıl oldugunu acıklıcak zten alt tab modunuda bi ayarlasaydık gerek kalmıcak bu oto kutu vs. :D

Adsız dedi ki...

Alt tab modu dediğin olay nedir? Açıklayabilirmisin?

Adsız dedi ki...

Alt+tab'a basınca yani pencere değiştirince de knightta atağa devam ediyor.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Site 313 ün ama biz sahiplendik :p
Sanırım okulu var onun ya.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben buralarda yokken baya bi beyin fırtınası koparmışsınız hll olsun :D

şuan cidden cok sıkışık durumdayım makale yazıcak durumda deilim. çünkü yazdığın kesin çalışmasını isterim, denerim kurcalarım bi hata olmasın diye o bakımdan önümüzdeki hafta inş ayın 20 sinden sonra makale burda olucak artık çalışsın veya çalışmasın yinede vericem :) paket hakkındada ufak bi başlangıç yaparız aynı gün.
kolay gelsin herkeze, birlikte her işi çözmüşsünüz vala hll olsun :)

Adsız dedi ki...

313 bir an once bekliorz :)

Adsız dedi ki...

20sindeyiz bakalım yeni konu gelecek mi :)

Adsız dedi ki...

Evet bende kac haftadır bekliorum ya:D 313 gel artık :p

Adsız dedi ki...

Autoit'te html bölümü var mı ya da yazı yazmak için kod falan var mı şöyle web sayfası gibi? Cevaplarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

Wall Hack kodunu tam olarak verebilecek olan varmı pointer yazıyorum olmuyor

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Koxp 1737,multi-client 1737,1737 koxp dedi ki...

üye oldum şimdi bazı koxplar varki %50 exp bonus onları bunun gib i pointer bularak yapabilirmiyiz =)

Koxp 1737,multi-client 1737,1737 koxp dedi ki...

malesef verdiğin kodu denedim duvarda kaldı:(

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Koxp 1737,multi-client 1737,1737 koxp dedi ki...

tamam yerleştirdim de while döngüsü nedir bilmiyorum yerleştirip verebilirmisin bu arada chechbox2 bnimki sizi uğraştırıyorum ama :( pardon

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Route, mob hp si malesef memory de saklanmıyor :) Neden memoryde saklanmadığı bariz ortada tk nın canını 1e indirir yanından geçer yatırır bizim türk milleti, hiç gerek yok :D

Mob un hp sini ogrenmek biraz zor, çünkü onu öğrenmeden önce paket alıp vermeyi ogrenmen lazım, ki seçili mob hp side gelen paketler arasında yer alıyor.

Sanırım bazı yaratıklara vurma olayı yapmaya calısıorsun, bunun için pek sağlıklı değil ve çok büyük ugras gerektirebilir ama sana bi fikir verebilirim, mobların id sini memoryden alabiliyoruz, belirli grup yaratıklarda belirli id aralığında yer alabiliyor. misal olarak trol ler 12050-12100 id leri arasında, gibi... kim bilir belki bir trol ölünce ölen trolle aynı id de başka bir trol doğuyordur. bir slotta kaç trol olduğunu sayarsın, sonra en ufak id si olanı bulursun içlerinden, slottaki sayıyı eklersin. seçili mob un id sindende onun trol olduğunu anlarsın ve atak yapmazsın. burda kullanman gereken "and" dir.

ufak bir örnek.
$seciliID = mobidbul()
if $seciliID > 12050 and $seciliID < 12100 then sleep 10 else atack şeklinde bişeyler belki yapabilirsin.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

burda gereken şey matematiksel zeka :) suanki hp * 100 / toplam hp. bu sekilde yaptıgında donen deger 29.9920390230 seklinde cıkabilir bunu bir üst rasyonel sayıya yuvarlamak için round fonksiyonunu kullanabilirsin. Round(Round($hp*100)/$toplam)

yanlış soylemişte olabilirim doğru cıkmazsa birde hp * toplam hp / 100 dene.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

paket Route :)

Adsız dedi ki...

Paket yollamayı da bi öğretsen süper olcak :)

Adsız dedi ki...

hotkeyset komutu ile yaptıgım script i çalıştırmak istiyorum. help de nasıl durdurulacağı var ama nasıl çalıştırılacağı yok. yardım edermisiniz. ybee321@hotmail.com

313 dedi ki...

yavuz hg. neyden bahsettiğin pek anlayamadım ama sanırım _Start fonksiyonunu hotkeyset le çağırıyorsun misal. Start ın içindede Start = 1 var aynı şekilde Stop fonksiyonu oluşturup Start = 0 yapar ve hotkeyset ten başka bir tuşu bu fonksiyona atarsan scriptin durur. bilmem doğrumu anladım bir ornek verirsen veya scriptini gonderirsen daha net birşey soylerim.

Adsız dedi ki...

programlamayı pek bilmediğimden anlatamadım ama sen anlamışsın :)
teşekkür ederim _start fonksiyonu ile oldu çalışıyor.

yavuz dedi ki...

313 yine ben :D
bi script yazdım ko için.
note pad e de tuşları gonderiyor ama ko ya gelince tuşları göndermiyor bunun nedeni nedir bi ilgilenirmisin


http://rapidshare.com/files/212983293/minor.au3.html

Adsız dedi ki...

ybe363 çünkü senin client de bir cesit güvenlik vardır . Ama baska pc de calıstır calısır . zten muhtemelen send kullanmıstır. birde KO penceresini bekle gibi komutlar kullan daha kullanıslı olur !


>Bu arada yoktum bayadır :D >Bir süre daha olmıcam Route bakar yerime ^^

aybeyaz dedi ki...

Merhaba arkadaşlar. Bir exel sayfasını her 30 saniyede bir kapatıp tekrar çalıştıracak bir kod yazabilir miyiz ?

Bunu autoit kullanarak mı oluşturabiliriz?

Size asıl yapmak istediğim işi şöyle izah edeyim. Birbiri ile ilişkili iki erxel çalışma sayfası elimde mevcut. Birisinde girilmiş olan değerler işleme sokuluyor ve diğerinde sonuçlar yazılıyor.

Ağ bağlantısı yardımı ile bir bilgisayarda düzenleme yaparken sonuçların yazdırıldığı exel sayfasını bir başka bilgisayardan projektör kullanarak duvara yansıtmak istiyorum. Tabi benim kullanacağım bilgisayarda verileri ben girdikçe bu veriler diğer bilgisayar ile projektöre yansısın istiyorum. Bunun için ben veri girip exel çalışmasını kaydettikçe yeni sonuçların diğer bilgisayarda da güncellenip ekrana yansımasını istiyorum.


Bunun için aklıma ikinci bilgisayarda sonuçların yazıldığı çalışma sayfasını belirli zaman aralıklarında otomatik kapatılıp tekrar açılma fikri geldi. Her 30 sn de bir sayfayı bu şekilde yenilemeyi düşündüm.

Bunu nasıl yapabilirim acaba ?

Ahmet dedi ki...

@aybeyaz

Winkill veya winclose die bir kod vardı kapatmayı onunla saglayabilrsin Pencere ismi ile . yeniden acma da Run kodu var onunla saglayabilrsin , zaman sorununuda sleep ile saglayabilrsin cünkü arada işlem yapmayacağı için sorun olmayacaktır .

@Route arkadasıma yardımcı ol :p bu pc de AutoİtScript yüklü olmadıgı için deneyemiyorum :)

313 dedi ki...

aybeyaz hg.
Bunu yapmanın yolu basit. Senin dediğin gibi açıp kapama yoluyla olabilir. ama bu görüntü bozukluğu oluşturabilir tahminimce. sürekli programın kapanıp açıldığını düşünürsek. elimde excel olmadığı için bilemiyorum ama internet explorerdaki gibi yenileme komutu varsa 3-5 sn de bir bunu kullanabilirsin. oda olmazsa dosyayı 3-5 sn de bir excel açıkken kapatıp açabilirsin. sanırım bu şekilde daha az görüntü kirliliği oluşturur. scriptini sonuçları tutan pc de çalıştır. 3-5 sn de bir yenileme tuşunu excel penceresine göndersin. veya dosyayı kapat, dosya aç şeklinde tuş takımını aynı şekilde excel penceresine göndersin. Bunun için bir döngü içinde ControlSend veya excel sürekli aktif olacaksa if winactive("excel - adsız") vs.. then send şeklinde kullanabilirsin.

Eğer olmadı ben dosyayı açıcam diyorsan. En güzel yol dediğim gibi excel i kapatmamaktır, excelde açık olan dosyayı kapatmaktır. bunun içinde excele dosyayı kapatma kısayol tuşunu gönderip, scriptin bildiği bir konumdan dosyayı tekrar açma (Run ile) yolunu kullanabilirsin. bir sorunun olursa tekrar cevaplamaya çalışırım.

Run("dosya.xls",@scriptdir) olmaz ise birde ShellExecute("excel.exe","dosya.xls") şeklinde parametre ile açmayı dene. verdiğim parametre hatalı olabilir, doğrusu için google a bi danış, excel run parameters yazarsan belki bir şeyler çıkar. oradan bir dosyayı açma parametresini bulup kullanabilirsin.

313 dedi ki...

ybe363, sanırım private serverda oynuorsun. private serverların çoğunda malesef gözükmesede hackshield arka planda çalışıyor :)

yavuz dedi ki...

yok normal usko serverlarda oynuyorum. ama komutu değiştirerek çalıştırmayı başardım.

HotKeySet("{DEL}", "_Send")
AdlibEnable("_Send")

Func _Send()
If WinActive("Knight OnLine Client") Then
While 1
Sleep ( 250 )
If _IsPressed("2E", $dll) Then
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($MinorKey)
Sleep (10)
Send($PotKey)
Sleep (10)
EndIf
WEnd

bu şekilde çalışıyor.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

oyunu bırakmadan once en son patch de bende bulamamıştım route. hp yi buluyor, adresi alıyordum. ancak o adresi arattığımda bir pointer bulamıyordu. bunun sebebini bilmiyorum ko nun exesinde bi değişiklik yapmış olabilirler. Ama elinde önceki ve önceki varsa bir şansın var. ben o şekilde bulmuştum. diyelimki patch 1700 ve 1701 in pointerları hala elinde duruyor. 1701 in pointerinden 1700 unkunu hex olarak çıkar. çıkan sonuçla 1701 i hex olarak topla bu seni 1702 nin pointerine bir ihtimal götürebilir. ki ben bu şekilde buldum. toplamalar için windowsun hesap makinesini bilimsel kullanabilirsin.

313 dedi ki...

yakın zamanda ko ya dönmeyi düşünüyorum inş daha iyi anlaşırız o zaman xD

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

bilmem belki dediğim yöntemle olabilir :P piyasada en son kobot vardı, onun ini dosyasında ko_char ptr vardı ordanda alabilirsin madem onlar buluyor, bulduklarından yararlanmak lazım :D

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Menuye ekledim ama item ekleyemedim yarddddım

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

route basit.
guisetstate(@sw_show,anaform) u koymazsın.
ilk başta şifre girme ekranını gösterirsin. şifre doğru girilirse guisetstate(@sw_show,anaform) dersin bu kadar.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
M. Fatih Demir dedi ki...

Merhaba arkadaşlar Autoit e çok yeni takılmaya başladım google amcaya türkçe kaynak sorarken buraya gönderdi beni :) neyse şaka bir yana benim sorunum şu mesela notepadda bir yazı var atıyorum "Hello World" :)
ben bu yazıyı notepad sistemde açık değilken (yani @min modundayken) nasıl seçtirip ctrl+c ile hafızaya aldırabilirm.
önemli nokta şu notepad @min modunda çalışmak zorunda!!!
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

313 dedi ki...

mrb arkadaşlar sınavlardan dolayı bayadır yokuz kusura kalmayın :D

sorular baya bi birikmiş route yine her zamanki gibi burdasn :D
sırayla cevaplıalm route :D

- tabdaki o olay malesef bir bug duzelmiyor :P bide tabın ozelliğine button gibi bişey vardı onu ekle belki gozukebilir.

- 2. sorunun cevabı WinExists komutu, gerisini sen halledersin :) if Winexists die başlıcan.

M. Fatih Demir aramıza hg.

Notepad i gostermeyi pek istemiyorsun galiba :P run komutuna @SW_Hide yazarsan notepadi gizlenmiş olarak açar veya WinSetState den notepadin başlığını vererekte yine @SW_HIDE ile gizleyebilirsin. Daha sonra gereken komut ControlGetText. Autoit in içinde gelen windowinfo tool ile notepadin uzerine gel orada control kısmında edit1 tarzı birşey yazar. ControlGetText ide bununla kullanarak notepadde ne yazıyorsa okutabilirsin. ControlGetText("notepad başlığı","","Edit1") olarak kullanırsın, içindeki yazıyı birebir alırsın.

313 dedi ki...

M. Fatih Demir sanırım o yazıyıda panoya almak istiyorsun, bunun içinde ClipPut komutunu kullanman yeterli.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

direct input konusunda araştırmalar yaptım farklı dillerde nasıl cağırılmış inceledim. orta seviyeden az daha ileriye yol katettim :) dll inject udf si hazırladım ki bu baya bi önemlidir. Öncelikle şunu söyliyim ki autoit in yeni versionunda winapi komutları var bu yüzden dün itibarı ile yarım kalan scriptlerimi gözden çıkarıp yeni versiyona geçiş yaptım hayırlı olsun :P şimdilik denemeler yapıyorum fakat ko da denemekten korkuyorum çünkü yeni bir hile tespit etme yontemleri var. farklı bir oyunda denemeler yapıyorum. makale yakında gelir umarım, şimdilik size verebileceğim ipucları:

DllCallbackRegister
_WinAPI_GetModuleHandle
_WinAPI_SetWindowsHookEx

biraz kurcalaya durun bende bu arada bi sonuç alırsam burada olucak.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
M. Fatih Demir dedi ki...

@hide komutunu biliyordum zaten onla yapıyorum ama ilksatırda yazanı okumuyor am galiba ben soruna yanlış yaptım çünkü notepad değil kopyalanması geren kelime cmd ekranında geliyor ve ben onu gizlemeyi deniyorum ama @hide yemiyor.

2. olarak memory olaylarını çok hoş ve güzel açıklamışsınız elinize emeğinize sağlık lakin beceremediğim şu oldu pointeri offseti herşeyi bulduk diyelim HP ve MP iş görüyor amenna ama mem'den server listesinden herhangi bir serveri controlclick yapmadan direk olarak nasıl seçtirebilirim ;) beceremedim gitti herşey için şimdiden çok teşekkür ederim...

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Snowmann dedi ki...

Burdayız ve bekliyoruz :)

Ahmet dedi ki...

Sabrın sonu selamet arkasdlar :)

Adsız dedi ki...

Selam bro, ne zmn pointer bulmaya çalışsam oyun şap diye kapanıyor.Themida ile packlenmiş.Ne yapıcaz :)

Adsız dedi ki...

ya bnde sag tıklayınca masaustunde script acmak içn simge yok scrpit nasıl acıcammmmmmmm

Unknown dedi ki...

Merhaba. Autoit ile Acronis True Image programının Portablesini yapmaya çalışıyorum, kurulum ve kaldırma registry kayıtlarını aldım; ama program, C:\Program Files\Common Files\Acronis klasörüne ve C:\Windows\system32 klasöründeki bazı *.dll dosyalarına ihtiyaç duyuyor bu klasörleri de portable klasörüne aktardım ama Autoit içerisinde bu klasörleri nasıl belirtecegimi bilmiyorum. Lütfen yardım edin.

313 dedi ki...

coskun hg.
yani kaslorleri nasıl belirteceğim derken tam olarak anlayamadım seni bildiğin string olarak belirteceksin ? yani
$klasor = "C:\test\test\test.exe" şeklinde . doğrumu anladım ?

Unknown dedi ki...

Portable klasörüm : "C:\Portable Acronis". İçerisine: "C:\Program Files" daki "Acronis" klasörünü, regedit kayıtlarını ve script dosyası var. Script dosyasına şu kodu yazdım:

RunWait("regedit.exe /s Portable.reg", @ScriptDir)
RunWait("Acronis\TrueImage.exe")
RunWait("regedit.exe /s Portable2.reg", @ScripDir)

Sorun şu, program, "C:\Program Files\Common Files\Acronis" ve "C:\Windows\System32" klasörlerindeki bazı dosyalara ihtiyaç duyuyor, ben bu klasörleri "C:\Portable Acronis" klasörüne kopyaladım ama bu klasörleri Script dosyasında nasıl belirtmem gerektiğini bilmiyorum, bu klasörleri script içerisinde belirtemediğim için program çalıştıgı zaman aradığı dosyaları bulamıyor. Bu arada AutoIt de çok yeniyim, ilgilendiginiz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Selamün Aleyküm.. Ben yeni geldm.

benim isteğim tüm patchlerde çalışacak bir hp ve minör ! varsa atabilir misiniz ? çok aradım ama malesef sonuç yok.

313 dedi ki...

coşkun çok basit runwait("Trueimage.exe","C:\Acronis") veya windows ana dizinine kuruluyorsa direk daha güvenilir olabilrmesi için runwait("Trueimage.exe",@homedrive&"\Acronis") de kullanabilirsin. @homedrive windowsun kurulu olduğu ana dizini döndürür. C: veya C:\ olarak. runwaitide buna göre düzenlemeyi unutma. bu arada regedit.exe windows dizininde ise runwaitde klasöre @scriptdir yerine @systemdir yazabilirsin.

Unknown dedi ki...

313, teşekkür ederim. Anladım.

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

Route, pic i scriptin en üstüne formdan sonraya koy. yani guicreate den sonraki satıra. ve disable et. guictrlsetstate(-1, $GUI_DISABLE) şeklinde, sorunun cozulecektir :)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

Doğru sıralama =

$Form1 = GUICreate("Form",'306','431','0','308','1','128')
GUISetOnEvent($GUI_EVENT_CLOSE, "Form1Close")
GUISetOnEvent($GUI_EVENT_MINIMIZE, "Form1Minimize")
GUISetOnEvent($GUI_EVENT_MAXIMIZE, "Form1Maximize")
GUISetOnEvent($GUI_EVENT_RESTORE, "Form1Restore")
GuiSetIcon(@ScriptDir & "\icon.ico", 1)
WinSetOnTop("Form", "", 1);HerzamanÜstte
$Pic = (<= buraya dikkat :D)GUICtrlCreatePic(@ScriptDir & "\p01_01b.jpg", 0, 0, 306, 431)
GuiCtrlSetState(-1, $GUI_DISABLE)

olmalı, bidaha dene bakalm olucakmı :P

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

vala multiprocess konusunda pek bi bilgim yok ama yapanlar memoryden bişeyler yazdırarak 1.processi yokmuş gibi gosteriyorlar galiba. 2. oyunu açtığımda find window hatası alıyorsan, ilk windowun titlesiniz değiştir ondan sora aç bakalm bi. udf gerq yok winsettitle die ufak bi komut var :D

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...

;//Start the Email Client If Not Running

Const $DefaultEmail = "Outlook"

;//Calls the Function
_sStartEmailClient()

;//Launch Outlook
Func _sStartEmailClient()
$PID = ProcessExists($DefaultEmail & ".exe")
If $PID = 0 Then
ShellExecute($DefaultEmail & ".exe", "", "", "", @SW_SHOWMINIMIZED)
ProcessWait($DefaultEmail & ".exe", 30)
EndIf
EndFunc ;==>_sStartEmailClient
Sleep(1000)


böyle bir yöntem buldum ve calışıyor paylaşayım dedim.. :)

313 dedi ki...

oo güzel :D peki winsettitle yaptıktan sonra 2.ko acıldımı ?

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Batuhan ÇAKIR dedi ki...

Selamlar ! Ben metin 2 adlı oyun için HP (CAN) %45'e inince 3 adet Pot basacak bir yazılım yapmak istiyorum.. çok uğraştım ama yapamadım bilen biri varsa ve bana yardım ederse çok sevinirim!

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
313 dedi ki...

autoit bildigini varsayıyorum,
http://autoitscript.blogspot.com/2008/11/memory-olaylar.html makalesini okuyarak başlayabilrsin.

Batuhan ÇAKIR dedi ki...

Direk kod istiyorum vallaha ne yalan söyliyim :) Aslında onu da geçtim; ticarette ben kabule basınca karşıdaki de otomatik bassın ! böyle bişey mümkün mü ?

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Batuhan ÇAKIR dedi ki...

hocam peki şu hp yarıya inince 2 tane hp basma olayı ??

313 dedi ki...

Route process exist process varmı diye kontrol eder. ordaki kodda process = 0 sa yani yoksa yap diyor. sürekli açmak istediğine gore o if kısmını kaldırıcan o kadr basit.

Batuhan çakır ne demek istediğini tam anlayamadım ama sen çok kestirmeden gitmeye calısıyorsun gibi gelior :) hp yarıya inince 2 kere pot basma olayı 2 kere bastığında olur ?

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...

Biraz ugrastım ve % olayını başarmış bulunmaktayım :D:D ve paylaşıyorum;


$Healt = _GetValue(" ") ---> Su anki hp.

$MAXHealt = _GetValue(" ") ---> Maximum hp.

GUICtrlSetData($Label,Round(Round($Healt*100)/$MAXHealt)) ---> (Oluşturmuş oldugunuz Label de healtimiz % olarak gözükecektir :)

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ahmet dedi ki...

Bir Sorun var ;

bir dizin içinde .waw dosyaları var
Bir form düşünün 1 input 2 buton ( start stop )
İnputa girilen isimdeki ses dosyasını yani inputa 32 yazdık . belirleiğimiz dizinde 32.waw calacak . Öle bir proje yapmam gerkior

Auotit de inlude de sound hazır prosedürü var ama yapamadım bir türlü :) yapana 10 kontor :p

Ahmet dedi ki...

Neyse arkadslar ben hallettim sorunu :D

Adsız dedi ki...

Öncelikle bu yararlı site için çok teşekkür ederim. Sorunum şu; if ve pixelgetcolor kullanarak hazırladığım bir scriptte combobox taki değerlerin yerine yazı yazılmasını engellemem ve bir butona formu simge durumuna küçült özelli vermem gerekiyor. Lütfen yardımcı olun....

313 dedi ki...

saol adsız :D suan farklı bi bilgisayardayım. küçültme işi basit bir olayda bilemedim tam hangi kod :D $GUI_MINIMIZE olabilir, winsetstate(@SW_MINIMIZE olabilir. bunları dene. combobox içinde style a $CBS_DROPDOWNLIST eklemen yeterli.

Adsız dedi ki...

Üstadım öncelikle ilgin için teşekkür ederim. Lakin verdiğin kodları kullanmayı başaramadım. Butonu
$Button = GUICtrlCreateButton("Küçült", 173, 47, 45, 23, 0)
GUICtrlSetOnEvent(-1, "ButtonClick)

Func ButtonClick ()
EndFunc

Şeklinde yaptım. Verdiğiniz değerleri nereye ekleyeceğimi bulamadım.

Combobox deseniz yine öyle. Ben sizin yayınladığınız örnek script üzerinde değişiklikler yaparak çalışmaya başladım. Bahsettiğiniz kodları basit bir script üzerinde gösterirseniz inanın bana daha çok yardımcı olacaktır. İlgi ve alakanıza şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Her iki sorunumuda çözdüm. Teşekkürler...

taha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhaba Ben Şöyle bişey yapmak istiyorum yükleneek program önne işlemii filann seçeek sonra bennim istetiğim özellikler e uyuyorsa uygun veya sistem i kasabilir uygun uygun değil diyeek kırmızı sarı eşil olarak koda desinger ile tasarlıyorum bi de form lar arası nasıl geçebilirim ? şöyle ileri ileri gibi

taha dedi ki...

İlk kısımda neyi kast ettiğini tam olarak anlamadım ama formlar arası geçiş için;

WinActivate("Pencere ismi")

kodunu kullanabilirsin.

313 dedi ki...

Adsız, bu kaçıncı adsız? :D isminizi bilsek ii olcak ama neyse :P

Formlar arası geçiş için yeni form oluşturucaksın. ve Bir formun ileri tuşuna misal _FORM2() fonksiyonunu atayarak form2 yi oluşturabilirsin.
kısaca en üstte bulunan guicreate gibi olanlardan koyulacak _Form2() fonksiyonunun içine bilmem anlatabildimmi. :) burda dikkat edilmesi gereken değişkenlerin çakışmamasıdır o bakımdan şu örneği verebilirim:

1. form için değişkenlerin hepsi $F1_degisken seklinde olabilir 2. form içinde $F2_degisken. gibi. ve son olarak 1. form ile işimiz bitti ise _FORM2() fonksiyonunun başına Guidelete($form1) eklemeyi unutmayalım. kolay gelsin :)

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 232   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder